Het grote "teach like a champion" avontuur

10 mei 2019 - Zutphen, Nederland

Om thuis vast een beetje te oefenen met een blog, hier een eerste berichtje.

Bijna , bijna bijna gaat het grote avontuur beginnen. Was ik er in het begin heel relaxed onder en kreeg ik een grote glimlach op mijn smoel wanneer ik er aan dacht, dan zou je me nu niet herkennen ;-). De zenuwen klotsen in mijn buik, laatste zaken moeten geregeld worden en daar blijf ik niet heel kalm onder, haha.

Zo was er een creditcard nodig (men had ons gezegd dat het misschien wel handig zou zijn  maar dat je met contant geld t ook redde). Ahum, dat bleek al snel niet waar. Dianne en ik hadden een NY pas aangeschaft (een soort passe-partout)  om zo iig 5 topattracties/belevenissen te zien. Als eerste wilden we een gospeltour bijwonen. Om te reserveren was een CREDITCARD nodig. Een creditcard ook met dezelfde naam als de aanvrager, dus geen leencreditcard die Dianne gefikst had. Mijn kaart was aangevraagd op 30 april. Blijkt dat het minimaal 2 weken duurt voordat die thuis is. Een prepaid mastercard bleek sneller geleverd te kunnen worden, dus deze werd aangevraagd. Na opsturen van deze kaart was de verwachte tijd 2-5 werkdagen, grrrrrr, tijd dringt. Gisteren kwam de prepaid kaart en zojuist bij de post de andere kaart. Overvloed dus weer. Gospeltour op zondagochtend is geboekt en ook fietsen in centraal park staan op t lijstje. Keep you posted!

NY